کارکنان وزارت ارتباطات جنایت رژیم صهیونیستی را در ترور سیدحسن نصرالله محکوم کردند

کارکنان وزارت ارتباطات جنایت رژیم صهیونیستی را در ترور سیدحسن نصرالله محکوم کردند

فی بگیر: وزیر، معاونان، مدیران و کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان ها و شرکت های تابعه با برگزاری تجمعی، جنایت رژیم صهیونیستی را در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله سید مقاومت محکوم کردند.


به گزارش فی بگیر به نقل از خبرگزاری ایرنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تجمع اعتراضی معاونان، مدیران و کارکنان وزارت ارتباطات، سازمان ها و شرکت های تابعه با حضور سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر یکشنبه هشتم مهر ۱۴۰۳ در واکنش به ترور ناجوانمردانه شهید حاج سید حسن نصرالله انجام شد.
نمازگزاران پس از بجا آوردن نماز ظهر و عصر از محل نمازخانه این وزارتخانه با سر داد شعارهایی در محکومیت جنایت و اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی تا مقبره شهدای گم نام در پردیس وزارت ارتباطات راهپیمایی کردند.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در مقبره شهدای گم نام وزارت ارتباطات در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهید سید حسن نصرالله عنوان کرد: تمام مردم منطقه این یقین را داشتند که روزی سید حسن نصرالله به شهادت می رسد.
وی اضافه کرد: این اتفاقات را فرصتی برای این اندیشه ببینیم که در دنیا انسان های پَست و پلیدی هستند که بهترین انسان ها را به شهادت می رسانند.
رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شهادت رساندن سید عباس موسوی دبیرکل سابق حزب الله لبنان در سالهای قبل، اشاره کرد: با این کار تصور می کردند که جبهه مقاومت به انتها رسیده اما غافل بودند که جبهه مقاومت مانند حوادث کربلا روز به روز درخشنده تر خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین گواهی با اشاره به بمباران مردم غزه با میلیونها تن بمب، اشاره کرد: این مردم در یک سال قبل حتی به کمترین امکانات بهداشتی و غذایی دسترسی نداشتند و حتی صهیونیست ها بیمارستان آنان را نیز بمباران کردند.
وی به اطاعت سید حسن نصرالله از مقام معظم رهبری اشاره نمود و اضافه کرد: این شهید توفیق داشت، با تمام وجود سربازی و اطاعت پذیری داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین گواهی با تأکید بر این که یقین بدانید پیروزی با مسلمانان است، اشاره کرد: برای پاسخ به این جنایات، مصالح کشور رعایت می شود اما عقوبت الهی سخت در انتظار رژیم صهیونیستی است.
در ادامه این مراسم پیام تسلیت مقام معظم رهبری و اطلاعیه ای نیز از جانب کارکنان وزارت ارتباطات، سازمان ها و شرکت های تابعه در محکومیت این جنایت قرائت شد و با شعارهای حاضران مورد تایید قرار گرفت.
در متن این بیانیه آمده است: ما کارکنان وزارت ارتباطات و دستگاه های تابعه، اقدام ددمنشانه باند جنایت کار و خبیث صهیونیستی در به شهادت رساندن سیدمقاومت، شهید حاج سید حسن نصرالله، دبیرکل فقید حزب الله لبنان و یار و یاور مظلوم جهان را قویا محکوم کرده و آمادگی خودرا در حمایت و یاری رساندن مجاهدان عالم برای نابوده غده سرطانی صهیونیستی اعلام می نماییم.



1403/07/09
09:55:54
5.0 / 5
1543
تگهای خبر: دستگاه , شركت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
فی بگیر Fee Begir
feebegir.ir - تمام حقوق سایت فی بگیر محفوظ است

Fee Logo فی بگیر

قیمت روز کالاها