معاون شهر فرودگاهی امام(ره) خبر داد:
قول مساعد ترکیش ایرلاینز بر استفاده از هواپیماهای پهن پیکر و افزایش پروازها
به گزارش فی بگیر، معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار داشت: با پیگیری های سازمان هواپیمایی کشوری و شهر فرودگاهی امام(ره)، مسئولان هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در تهران در راستای افزایش پروازها و استفاده از هواپیماهای پهن پیکر قول مساعد دادند.
به گزارش فی بگیر به نقل از خبرگزاری ایرنا از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، "جواد صالحی" با اعلان اینکه حفظ حقوق مسافران خط قرمز صنعت هوانوردی کشور است، گفت: بنابر شکایت های گوناگون دریافتی از طرف مسافران شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز درباب عدم تحویل بار آنان بعد از ورود به تهران، گزارش کامل این رخداد برای رفع اشکال به سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نهاد متولی صنعت حمل و نقل هوایی کشور ارسال شد.
وی افزود: هم اکنون شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز ۴۲ پرواز هفتگی از مبدا استانبول به تهران انجام می دهد و در این راه بطور عمده از هواپیماهای باریک پیکر ایرباس ۳۲۱ بهره می گیرد.
معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) افزود: استفاده از این نوع هواپیماها به سبب کوچکتر بودن فضای حمل بار آن نسبت به هواپیماهای پهن پیکر، سبب شده تا امکان حمل قسمتی از بار مسافران وجود نداشته باشد و چمدان های جا مانده با پروازهای بعدی به تهران منتقل می شود و شرکت خدمات زمینی (هندلینگ) نیز در فرودگاه امام با دریافت اطلاعات از مسافران، بار آنان را به آدرس اعلامی ارسال می کند.
صالحی اظهارداشت: البته باتوجه به نارضایتی های پیش آمده و باتوجه به تاکید وزارت راه و شهرسازی بر اساس حفظ حقوق مسافران و تکریم آنان، گزارش جامعی از این مساله به سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان متولی صنعت حمل و نقل هوایی کشور ارسال شد.
وی اظهار داشت: در همین جهت سازمان هواپیمایی کشوری ضمن بررسی سریع موضوع، دستورات لازم را برای رفع دغدغه مسافران به این شرکت هواپیمایی ابلاغ نمود و قرار شد این مشکل در کمترین زمان حل و فصل شود و این سازمان آمادگی دارد در صورت نیاز مطابق با تفاهم نامه میان دو کشور تعداد پروازها را نیز افزایش دهد.
معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اشاره کرد: ظرفیت پذیرش انواع هواپیماهای پهن پیکر در فرودگاه امام وجود دارد و این مساله نیز به شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز منعکس شده و می توانیم انواع هواپیماهای پهن پیکر موجود در ناوگان این شرکت را پذیرش نماییم.
صالحی در آخر بیان داشت: با پیگیری های سازمان هواپیمایی کشوری و شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، مسئولان هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در تهران قول مساعد دادند با افزایش پروازها و استفاده از هواپیماهای پهن پیکر این مشکل را مرتفع کنند.
به گزارش فی بگیر به نقل از خبرگزاری ایرنا، شرکت ترکیش ایرلاینز از شروع ماه دسامبر سال جاری با مشکل عدم تحویل جامه دان مسافران ورودی مواجه بوده و این معضل تا حالا رفع نشده است.
طبق بررسی های انجام شده، از ۱۰ دسامبر(۲۰ آذر) تا حالا تعداد قطعات جامانده جامه دان مسافران به تعداد قابل توجهی در هر پرواز بالا رفته است.
پیشتر سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: گلایه های مسافران شرکت ترکیش ایرویز به حق است و در امتداد حفظ حقوق مسافران، سازمان هواپیمایی تا شنبه به نمایندگی این شرکت مهلت داده است.
منبع: فی بگیر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب