کاهش خرید لبنیات نتیجه افزایش هزینه زندگی در اروپا
به گزارش فی بگیر، شرکت لبنیات دانمارکی آرلا پیشبینی فروش کل سال خویش را کاهش داده و اعلام نمود که تورم و افزایش هزینه زندگی در اروپا سبب شده مصرف کنندگان برای کاهش هزینه ها، محصولات لبنی کمتر یا ارزان تری بخرند.
به گزارش فی بگیر به نقل از ایسنا، درآمد این شرکت، پیش از بهره و مالیات در نیمه اول با ۳۶ درصد کاهش نسبت به سال قبل به ۱۶۱ میلیون یورو (۱۷۴.۱۹ میلیون دلار) رسید.
توربن دال نیهولم، مدیر مالی آرلا در اطلاعیه ای اظهار داشت: ما در نیمه اول سال ۲۰۲۳، همچنان با فشار تورمی مواجه بودیم که منجر گردید که مصرف کنندگان به محصولات ارزان یا محصولات دیگر روی آورند.
این گروه چشم انداز فروش خویش را برای سال ۲۰۲۳ به علت تداوم عدم اطمینان در بازار از ۱۳.۶ تا ۱۴.۲ میلیارد یورو در ماه فوریه به ۱۳.۲ میلیارد یورو تا ۱۳.۷ میلیارد یورو کم کرد.
بر اساس گزارش رویترز، آرلا که متعلق به حدود ۸۴۰۰ کشاورز لبنیاتی در دانمارک، سوئد، آلمان، بریتانیا، لوکزامبورگ، هلند و بلژیک است، اعلام نمود که درآمد مجموعا ۷.۰۶ میلیارد یورو برای ژانویه تا ژوئن بوده است که ۱۰.۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش پیدا کرده است.
منبع: فی بگیر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب