ورود سامانه بارشی جدید به کشور از هفته آتی

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از هفته آتی

به گزارش فی بگیر، سازمان هواشناسی اعلام نمود: هفته آتی باتوجه به رشد ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در بعضی نقاط کشور پیش بینی می شود.



به گزارش فی بگیر به نقل از مهر، باتوجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی، امروز (پنجشنبه، بیست و چهارم خردادماه) در بعضی نقاط واقع در استانهای شمال غرب، دامنه های شمالی و جنوبی البرز، دامنه های زاگرس مرکزی، شمال شرق، بخشهایی از مرکز کشور، ارتفاعات استانهای کرمان، یزد، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان در بعضی ساعات خصوصاً در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد گردوخاک و بارش تگرگ رخ می دهد.
فردا (جمعه، بیست و پنجم خردادماه) همین شرایط در بعضی نقاط شمال غرب، دامنه های شمالی و جنوبی البرز، دامنه های مرکزی زاگرس، بخشهایی از مرکز کشور، ارتفاعات استانهای شمال و شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان شمال و شرق فارس و غرب یزد برقرار خواهد بود.
همچنین روزهای (شنبه، بیست و ششم خردادماه) و (یکشنبه، بیست و هفتم خردادماه) در بعضی نقاط شمال غرب، استانهای واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز، دامنه های مرکزی زاگرس، بخشهایی از مرکز کشور، ارتفاعات استانهای کرمان، یزد، شمال و شرق فارس و شرق هرمزگان، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.
روز (دوشنبه، بیست و هشتم خردادماه) در ارتفاعات استانهای اردبیل، شمال و شرق آذربایجان شرقی، کرمان، گیلان، مازندران، سمنان، البرز، تهران و ارتفاعات زاگرس مرکزی نیز در بعدازظهر رگبار پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.
سه روز آینده در بعضی نقاط شمال غرب، شمال شرق، شرق، بخشهایی از مرکزی کشور، استانهای واقع در دامنه های جنوبی البرز و برخی نقاط جنوب کشور وزش باد، شدید می باشد که احتمال خیزش گردوخاک، کاهش دید و کیفیت هوا دور از انتظار نیست و در سه روز آینده شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان هم مواج خواهد شد.
آسمان تهران فردا نیمه ابری و وزش باد در بعضی ساعت ها افزایش ابر و رگبار باران گاهی وزش باد شدید و احتمال رعدوبرق با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و برای شنبه نیمه ابری و وزش باد گاهی رگبار باران در بعضی ساعت ها وزش باد شدید و احتمال رعدوبرق با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.


منبع:

1403/03/24
12:13:22
5.0 / 5
276
تگهای خبر: كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
فی بگیر Fee Begir
feebegir.ir - تمام حقوق سایت فی بگیر محفوظ است

Fee Logo فی بگیر

قیمت روز کالاها