فرمانده انتظامی استان سمنان:

نیروی انتظامی استان سمنان به جرایم حوزه آب ورود جدی دارد

نیروی انتظامی استان سمنان به جرایم حوزه آب ورود جدی دارد

به گزارش فی بگیر، فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن اشاره به آثار خشکسالی و کم آبی در استان اظهار داشت: این نیرو به جرایم حوزه آب استان ورود جدی دارد.



به گزارش فی بگیر به نقل از مهر، سردار جلیل موقوفه ای در دیدار با سرپرست شرکت آب منطقه ای سمنان همزمان با بامداد پنجشنبه و به مناسبت «هفته صرفه جویی در مصرف آب» و به میزبانی آب منطقه ای سمنان از فرهنگ سازی به عنوان یک مؤلفه مهم در امتداد صیانت از منابع آبی نام برد.
وی با اشاره به اینکه استفاده درست از منابع آبی موجود بوسیله فرهنگ سازی باید در مردم نهادینه شود، اضافه کرد: در بحث آب باید دستگاه های مختلف فرهنگی حفاظت و استفاده درست و مناسب از منابع آبی موجود را نهادینه کنند.
فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان تصریح کرد: دستگاه های دولتی نیز باید در حفظ آب کوشا باشند و در آبیاری فضای سبز ادارات دقت داشته باشند که از آب آشامیدنی استفاده نشود.
موقوفه ای با اشاره به اینکه با بیان این که ما مجری قانون هستیم و در هر زمینه ای با متخلف برخورد می کنیم؛ اظهار داشت: کم آبی مردم را اذیت می کند و اگر فردی دراین زمینه تخلف کند و با استفاده نادرست از آب به مردم خسارت بزند به جد با آن برخورد می نماییم.
وی دغدغه و مشکل اصلی استان سمنان را کم آبی عنوان نمود و اظهار داشت: همه باید برای صیانت از آب پای کار باشند و نیروی انتظامی هم دراین زمینه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.


منبع:

1403/04/07
14:35:14
5.0 / 5
244
تگهای خبر: دستگاه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
فی بگیر Fee Begir
feebegir.ir - تمام حقوق سایت فی بگیر محفوظ است

Fee Logo فی بگیر

قیمت روز کالاها